Tarieven

Welkom bij onze jachthaven, wij kunnen plek bieden voor schepen tot 15 meter.

Op onze haven maken wij gebruik van het I-Marina betaalsysteem. Bij elke box vindt u een unieke QR code die verwijst naar het betaalverzoek, vervolgens ontvangt u een mail met de code van het hek en de WIFI informatie.

Alle ligplaatsen beschikken over aansluitpunten voor elektriciteit en water. Het tarief bedraagt € 2 per meter per dag (inclusief elektra, water & wifi). Wij verwachten dat u voor 12.00 uur de haven weer verlaat of een extra nacht afrekend. U kunt geen ligplaats reserveren. Wel kunt u (als u in de buurt bent) bellen (06 57100277) en informeren of er op dat moment plek is.
De haven is beveiligd met een hek en een toegangscode en alleen toegankelijk voor leden en passanten.

7 meter 14 € / 8 meter 16 € / 9 meter 18 € / 10 meter 20 € / 11 meter 22 € / 12 meter 24 € / 13 meter 26 € / 14 meter 28 €

Voorzieningen

Op de steigers beschikt u walsstroomaansluiting

(6 ampère) en voldoende drinkwater slangen op de haspels om uw tank bij te vullen.

Er bevinden zijn 3 douches en 5 toiletten op de haven. Voor de douche is een bijdrage nodig van 50 cent.

In het gezellige clubhuis kunt u tegen kantineprijzen genieten van een koud drankje en of wat garnituur.

De omgeving

Supermarkt

op nog geen minuut afstand van de haven heeft u keus uit de Jumbo foodmarkt en een Dirk supermakt. Aangesloten aan de dirk vindt u ook een slijterij.

Uit Eten

in de directe omgeving zijn ook de mogelijkheden om uit eten te gaan: Europizza, Sexyland, Hotel De Goudfazant, Oedipus zijn op loopafstand van de haven.

Wasserette

Direct naast de Jumbo bevind zich een wasserette en droger tot 16kg