top of page

Aeolus is met 60 ligplaatsen een kleine haven te noemen maar wel een met al meer dan 100 jaar historie (opgericht in 1918). Ondanks de beperkte ruimte, proberen wij een actieve verenging te behouden. Watersport staat centraal maar uiteraard horen evenementen, onderhoud aan de haven, vergaderingen en sociaal contact hierbij.

Wij organiseren jaarlijks enkele tochten, zowel voor motorboten,zeilboten en van de zeezeilers tot de rivierenkruisers. We hebben 2 dagen per jaar dat alle leden samenkomen om de haven voor te bereiden voor het vaarseizoen ofwel de winter. Daarnaast hebben we enkele vergaderingen om lopende zaken met elkaar te bespreken en veranderingen door te voeren.

Een verengingshaven als Aeolus kan alleen bestaan op het moment dat leden actief bijdragen aan een betere haven. Dit kan met kleine evenementen, projecten of door deel te nemen in het bestuur en de haven in goede banen te leiden.

Zou je hier graag aan willen bijdragen ga dan even naar 'lid worden' en vul je gegevens in.

Als passant of winterligger ben je uiteraard ook van harte werlkom. Als je graag eens de haven bezoekt tijdens een evenement kijk dan even in de agenda.